V neděli jsem se i přes šílené vedro odhodlala a vyrazila na Street Food Festivalu na Nákladovém nádraží Žižkov. Jestli jste nikdy žádný food festival nenavštívili, tak vám radím to brzy napravit. V Praze se konají celkem často, takže příležitostí bude ještě hodně. Vidět zde můžete mnoho českých výtvorů, ale ochutnat můžete i exotická jídla.
My konkrétně jsme ochutnali Marocký mrkvový salát a melounový salát s fetou. Marocký salát mi naprosto učaroval, očekávala jsem něco sladkého, ale opak byl pravdou a v tom horku byl velmi příjemným ochlazením. Ovšem i melounový salát byl výborný.
Ještě jednou jsme "zavítali" do Afriky k jinému stánku, kde opravdu prodávali rodilí Afričané, ochutnali jsme jejich smažené banány s chilli omáčkou. Velmi zajímavá chuť, ale určitě mohu doporučit k vyzkoušení.
Od Afriky jsme přešli do Peru a ochutnali Hamburger "Pan con Chicharron", který měl pro mamku zvláštní význam, protože v dětských letech se s rodinou odstěhovala na Kubu, kde Chicharrony bylo velkou pochoutkou. Na Kubě to byla vlastně pouze smažená vepřová kůže, zde krom toho, že z něj byl udělaný hamburger, tak to byl kus masa s kůží. Upřímně já tedy nevěřila, že to bude dobré, ale vážně bylo. 
Já ještě ochutnala Minty Peas Burger od We Are / burgers. Ten jsem si snědla až doma, protože v tom vedru jsem na něj nakonec neměla ani chuť, ale čekání se určitě vyplatilo. Byl to sice maličký burger, ale byl tak vysoký, že bych jich víc určitě nezvládla. Navíc si můžete vzít i malé "menu", ve kterém je napsané z čeho se burger skládá a od koho je jaká složka. 
Na závěr už jsme ochutnali Japonské cukrovinky - Matcha Daifuku a Mátové Daifuku. Na nich je zajímavé, že jsou bez tuku a lepku. Plněné jsou směsí s černými fazolemi, ale nemusíte se bát, chutí to tožiž nejde poznat. Upřímně jsem z nich mátu necítila, ale dobré byly. 


3 komentáře

  1. Taký burger by som si veru dala aj ja :D Rozmýšľala som, že nejaký podobný festival by nebol zlý nápad... Tak ďakujem, že ma tvoj článok konečne nakopne k činu a možno sa niekam pôjdem naozaj pozrieť :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to vypadá super, i když nevím, jestli bych měla odvahu na všechny ty exotický věci, ale proč ne :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě na takovýhle akcích vždy snažím ochutnat věci, které jsou více exotické, ale samozřejmě tam mají i mnoho českých výrobků - zmrzliny, langoše, atp. :)

      Vymazat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!

Contact

© Andrea Mokrejšová