Venku je zima, zataženo a prší. Sice mám posledních 14 volna než začne škola a já poprvé nastoupím na lékařskou, ale rekonstruujeme kuchyň a já tu musím být s dělníky, elektrikáři a jinými řemeslníky pořád něco řešit a ven se tak moc nedostanu. A ještě ten nečas, brr.
Koukala jsem proto na fotky ze Sicílie (najdete na blogu) a našeho road tripu, z kterého vám chci ukázat pár fotek jídel. Většinou jsme jedli dost monotónně - ovesná kaše k snídani, těstoviny/bulgur/rýže/pečivo s něčím. tady uvidíte ty výjimky. :)

 Trocha zahřátí v Lichtenštejnském upršeném Vaduzu. Čokoládový dort a dvě latté, překapávaná káva prostě nebyla. :(
 Moje milované autíčko, které nás spolehlivě všude vozilo. (Dobře, tak mamky autíčko. :D)
 Cestou do Lugana jsme si udělali zastávku a natrhali si ostružiny.
 V Ženevě jsme samozřejmě museli koupit sýry.
 V Paříži to prostě chtělo sladkou snídani u Seiny - cookie a brownie. Croissant jsem nevyfotila, ale byl to ten nejlepší croissant, který jsem kdy měla. ♥
 Bruselu jsme poprvé ochutnala tyhle Oreo - mňamka. Taky jsem měla jen dvě, zbytek mi snědl přítel ještě na cestě a dvě co jsem si ukořistila do Čech, mi zas snědla mamka v nestřežené chvíli. :D
 No a nebyla by to návštěva Belgie bez jejich VAFLE  s belgickou čokoládou.
Hrozně hnusná Cola, je fakt, že já ji teda ráda nemám ani normálně, ale tohle fakt ne.
A koukejte jak velké Arizony jsme si koupili v Paříži a Bruselu. Jednu jako dárek pro Edovu ségru a jednu pro Edu, z který jsme taky upíjela, ale je to prostě šíleně sladký. :D
A tady ještě video z celé naší cesty.

1 komentář

  1. Tak to vypadá dokonale!!! A ta Arizona ♥ a já podzim miluju, takže tak :D zkus to taky, je na něm spousta super věcí! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Děkuji za přečtení a Váš komentář!

Contact

© Andrea Mokrejšová